ماجرای سلفی باعث شد تا در انتخاب نمایندگان مجلس بیشتر دقت کنیم

ماجرای سلفی باعث شد تا در انتخاب نمایندگان مجلس بیشتر دقت کنیم

  • ماجرای سلفی باعث شد تا در انتخاب نمایندگان مجلس بیشتر دقت کنیم
    به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو امیرحسام ایزدی، دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان گفت: تزویر و فریب را باید با روشنگری خاموش کرد چراکه هر کجا روشنگری شود، فتنه‌گران دستشان رو خواهد شد.
    ایزدی افزود این روز‌ها شاهد وقایعی هستیم که سخت قلب مردم را رنجور کرده است، خودباختگی و دل‌سپردگی برخی مسؤولان به ایادی استکبار و سیاست برد-برد لیبرالیستی موجب شده که از نیرو و توان داخلی غفلت شود و به جای سرمایه‌گذاری‌های زیربنایی و استفاده از پتانسیل‌های موجود داخلی چشم به الطاف به ظاهر دوستانه دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب دوخته شود.

    دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان بیان داشت تحریم‌های آمریکا عامل به وجود آورنده مشکلاتی است که با ایجاد فشارهای مضاعف و ظالمانه در حوزه اقتصاد در پی جداسازی مردم از نظام اسلامی و در نهایت نابودی آرمان‌ها و اهداف والای حرکت مقدس انقلاب اسلامی است؛ در جنگ‌های تاریخی جمل، صفین و نهروان، تفاوت دشمن و دوست برای افراد کم بصیرت چندان واضح نبود چراکه دشمن، خود مدعی تعهد به اصول حکومت اسلامی بوده و خود را صاحب حق حاکمیت اسلامی و مدافع آن می‌نامید؛ در این چند سال مذاکرات نیز بدیهیات امر برای برخی که قائل به آن نبودند، ملموس شد.

    وی خاطرنشان کرد ۲ نکته در این سال‌های مذاکره آشکار شد، نخست آنکه آمریکا همان شیطان بزرگ غیر قابل اعتماد است که صرفاً با سوءاستفاده و بدعهدی در پی سلطه بر کشورهاست و دوم آنکه نه همه تحریم‌ها برداشتنی هستند و نه اگر برداشته شوند مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شود و به یک مدینه فاضله صد روزه می‌رسیم.

    عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان عنوان داشت: سلفی برخی نمایندگان باعث شد تا همه ما در انتخاب نمایندگان خود در مجلس دقت بیشتری کنیم تا شاهد رفتارهای زشت این چنین در تاریخ ایران اسلامی نباشیم.

    وی اضافه کرد روی خوش نشان دادن دشمن به عوامل نفوذ و خودباخته داخلی، صرفاً جهت از بین بردن روحیه انقلابی و مدیریت جهادی و منفعل کردن انقلاب اسلامی و رقم زدن اسلام آمریکایی است؛ آقایان مگر ملت را نمی‌بینید؟ مگر نمی‌بینید هر کجا تهدیدمان کردند، ملت فهیم و انقلابیمان، با حضور به موقع ومؤثرشان چشم طمع دشمنان این انقلاب را کور کردند؟

    عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان اذعان داشت مقاومت در برابر سلطه طاغوت از اصول و ارزش‌های ثابت انقلاب اسلامی است که هیچ‌گاه نمی‌توان آن را با مذاکرات برد-برد و دیپلماسی لبخند در مقابل دشمنان کمرنگ و نابود کرد؛ مگر امام (ره) در وصف ملت ما نفرمودند: «این ملت از امت صدر اسلام هم بهتر است»؟ غیرت انقلابی همان چیزی است که مسؤولان باید به آن بازگشته و نسبت به آن اهتمامی ویژه ورزند.

    وی یادآور شد تیم دیپلماسی دولت و نمایندگان مجلس باید امروز به جای رفتارهای مضحک در صحن علنی مجلس و به سخره گرفتن جایگاه رفیع مدرس‌ها و دیالمه‌ها پاسخ دندان‌شکنی به بدعهدی‌های دولت خبیث آمریکا خواهند داد.

    مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آراد اسلامی نجف‌آباد متذکر شد سیاست‌مداران ما امروز باید موضع محکم‌تر و استوارتری در برابر توهین‌های مکرر دولت ترامپ اتخاذ کنند؛ سازش با دشمنی که وقیحانه ملت شرف ایران را به توحش و ترور متهم می‌کند و با تصویب قانونی، عملاً بی‌سابقه‌ترین تحریم‌های تاریخ جهان را علیه ملت ایران تحمیل می‌کند، قطعاً لایق دیپلماسی لبخند دولت‌مردان و سلفی حقارت‌آمیز نمایندگان نیست.

    وی در پایان ابراز داشت انقلابی عمل کردن یعنی غیرت‌مندانه در برابر هجمه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی دولت آمریکا ایستادن که امیدواریم مجلس شورای اسلامی پاسخ غیرت‌مندانه‌ای به افتضاحی که عده‌ای از نمایندگان بر این ملت تحمیل کرده‌اند، بدهد.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: